lördag 19 februari 2011

Idag = Lycka



Fick sovmorgon idag.. fast jag tyckte att mannen skulle få en. Men icke, blev beordrad ner i sängen igen. Jag gör ett nytt försök imorrn, ska försöka smita upp innan han vaknar, dra för gardinerna o stänga dörren om honom. Så kan jag o lille baka frallor o överraska =)

Första dagen på helgen o solen strålar ikapp med mitt humör. Kan ju också vara så att jag har detta humör just på grund av solen! =D
Har hunnit packa lite o andra maskinen tvätt är igång för dagen..

Noels farfar har vart här med hjullastaren o hjälpt pappa R ute med diverse sysslor. Självklart va jag o lille också ute, men om vi hjälpte till så mycket vet jag inte, haha.. mest njöt o lekte.
Noel fick åka med farfar i hjullastaren till.. ja.. vart de nu har den.. ;)
Liten strålade när de for iväg. Han är verkligen helt begeistrad i allt vad maskiner heter. Skoj tycker klart hans pappa - för pappa är ju lätt häftigast i världen, så många maskiner som han kör!
Tycker det ändå det är bäst när han frågar vart mina verktyg är.. O han menar nål o tråd!!! Haha..

Nu tror jag snart att min mamma är på igång.. Gissar på att hon har goa frallor med sig. Vi kör på frallelunch idag =)

Fredagsmysmiddagen var mer än uppskattad igår. Rickard gömde allt i frysen tills nästa vecka.. fick en känsla av att han inte ville dela med sig (ens till sin familj..) så han bestämde att det skulle va till hans matlådor.. ;)
Nu ska jag strax hoppa in i duschen, för jag ser ut som jag haft en vild natt (o tro mig.. vild är helt fel ord..)

Höres!

Inga kommentarer: