fredag 18 februari 2011

Imorgon

..kommer min lilla mamma hit. Hon vill hjälpa till o packa lite till. Lilla, söta mamma - jag älskar dig!
Vi ska minsann ta oss en sväng till Bromölla Möbelaffär också. Under tiden ska mina grabbar ha grabbtid =) Noel har fått bestämma vad de ska hitta på.. så de ska till bibblan. Mysälsklingar!
Fikan idag va toppen, både Mio o Tova va med (fast Mio sov hela fikan, haha)
Idag känner jag att jag har njutit lite extra av min fina son.. börjar jag känna av att jag ska va utan honom flera dagar snart? Huu.. hur ska jag klara detta?
Ibland kan jag komma på mig själv.. sitter i studerar honom, o kan göra toklånga stunder, bara beundra allt han är.. hela hans perfektion.. blir nästan lite gråtmild o känner att varje cell i min kropp är uppfylld av den kärlek jag känner för honom.
Det finns nog ingen mäktigare känsla än kärleken man har för sitt (sina) barn, eller vad tror ni?
För mig känns det som att inget kan mäta sig med detta.
En kärlek som är totalt villkorslös..
Jisses.. nu sitter jag o dravlar bort mig igen sådär inpå småtimmarna =D
Trött är jag som få.. så en god idé hade nog vart o krypa ner mellan lakanen..
Så får det bli!
God natt på er!
Ullisen - Ja.. sova känns som ett minne blott. Kanske liten vill titta ut snart, inte för att det kommer bjuda på mer sömn, men ändå =)

Inga kommentarer: