fredag 28 januari 2011

Stolt!!!

Kvällen igår bestod av mycket tårar o mycket jobbiga känslor..
Somnade tillslut helt urpumpad.
Vaknar igen vid 2, av en liten man ropar på sin mamma o pappa. Att han även ropade på de 3 musketörerna va ju en aning komiskt.. =D
Jag va akut kissnödig när jag vaknade så jag pep snabbt in på toa.
När jag öpnnar dörren igen säger en liten men bestämd röst: -Mamma, jag är kissnödig!
Jag är nästan säker på att jag dansade svansjön ända in på hans rum (det här med o säga till.. ja, har inte vart hans starka sida.. om man säger så)
In på toan, o jodå.. en rejäl nattakiss =)
Fick somna om inne hos mamma o pappa..
Både jag o lille älsk sov till 9 imorse.. va lite snurrande innan vi sommnade om.
Samma procedur som varje morgon, jag är akut kissnödig (igen). O.. vem säger vad när jag öpnnar dörren?? -Mamma, jag är kissnödig.. O där kom (trumvirvel...) morgonkissen!
Helt torr blöja hela natten! Jag svimmar lite... O spricker snart av stolthet =)
Resten av dagen är helt oskriven, kanske blir det lite kiss här o lite bajs där. Men WHATEVER! Haha.. Detta kan jag leva på länge ;P
Idag ska vi in till stan o handla lite fler kalsonger till honom, då en del börjar sitta lite väl tight.
Ska även välja ut en cykel.. Har kikat på en inne på Team Sportia i Sbg, men vill kolla i Karlshamn också..
Han ska få den av mormor o morfar i födelsedagspresent! Han kommer bli såå glad!
Nehe..
Hörs sen!
Tack Josse för fina o värmande ord! Plåster på ett sårigt hjärta..

Inga kommentarer: