fredag 28 januari 2011

Kör på

Nu drar jag en daredevil o ställer mig en stund på crossen.
Min lille skatt kikar på Bolt - även kallad superhunden.
Kom några pluttiga droppar i kalsongerna innan.. men vi sprang till toaletten o slapp "olyckan".
Vad hände? Blev han helt stor över en natt? (vadå att jag tar ut segern i förskott..haha)
Nej.. som sagt är jag glad o tacksam för varje gång det funkar. O när det inte gör det, ja.. då är det bara o byta helt enkelt ;)
Vet att det är löjligt mycket kiss, kalsong o hit o dit prat just nu.. men stort fokus ligger på det här hemma just nu. Såå..
Efter crossen blir det dusch, sen åker vi hem till lilla MM o käkar lunch.
Synes o höres!
ps. min man ska va ledig i helgen.. om jag är glad? JA!!!

1 kommentar:

ullrika sa...

Tjohoo va duktig han är! Och du :) ta det lugnt bara? Du alltså!