lördag 29 januari 2011

Myyys...

Det blev skogssvampspanna med kyckling o fullkornspasta till middag. Mätt är jag o matkoman är på ingång =D
Tvättmaskinen susar o det sprakar i kaminen..
Liten sitter med halvslutna ögon o är halvvägs till John Blund..
Är härligt trött efter en dag full av aktivitet.
Noel hade vart ute o rastat farfar i en timme. Åkt pulka o busat, härligt rosig om kinderna när han kom hem =)
Ikväll på det klart lite synderi då det är lördag, har köpt mumsig glass.. tror jag ska skiva ner lite goda bär..
Pappa Rickard får en påse godis (ja glass också om han vill klart..) våra laster är olika, han gillar godis mest o min svaghet är glass =) Har hyrt film o ska mysa ner oss riktigt i soffan när lilleman kommit till ro.
Tyvärr är jag för lat för o bjuda på bilder ikväll. Får bjuda på detso fler imorrn..
Imorrn blir det några minuter på crossen innan vi beger oss på äventyr jag o min skatt.
Pappan i huset jobbar hela dagen..
Sov gott alla!

Inga kommentarer: