lördag 29 januari 2011

Go go go

Jahaja.. här städas fortfarande för fullt. Nu är snart hela huset städat, från golv till tak =)
Lite välbehövliga pauser imellanåt behövs klart..
Ytterligare grejer har sorterats ut, en del slängts.
Pappa Rickard är ute i garaget o röjer. Duktiga!
Här slängs grejer till höger o vänster, haha.. Tänk att vi redan fyllt en container o har nu påbörjat vår andra.
Inget skit ska med till nya huset, ett löfte vi gett oss själva o varandra.
Jag som är röjare nummer ett o samlar helst på mig så lite som möjligt giiillar detta ;)
Noel hängde med sin farfar hem efter vi hade ätit lunch.. ska snart köra o hämta honom tänkte jag..
Vad ska man äta till middag ikväll? Börjar kurra i magen tycker jag..
Gotte ska iallafall inhandlas, det är ett faktum! =D Är det lördag så är det lördag!
Kanske jag slänger in någon skojig bild ikväll..
Adjö!

Inga kommentarer: