söndag 30 januari 2011

Frukost är heligt

Jag äter frukost länge.. nu menar jag läänge.. Kan nästan sitta en timme o bara njuta..
Äter i lagom tempo, då blir man mätt, på riktigt liksom.. utan o behöva trycka i sig mängder (eller skit).
Jag älskar frukost o tycker definitivt att det är det bästa målet på dagen!
(har dock inte alltid varit så, men man kan lära sig!)
Viktigt att få i sig frukost o en bra o nyttig sådan!
Nu har jag precis ätit upp den sista äppelbiten o druckit ur det sista teét..
Pratade med Rickard för en stund se, de va framme i Hässleholm o skulle börja jobba.
Nu ska jag krypa upp i soffan bredvid den lille söte, tar med mig en Camilla Läckberg bok o myser lite =)
Sen blir det crossen..
And then?
Blöjstatus - min son är blöjfri.. det gick verkligen över en dag.. Dock är blöjan en trogen kamrat fortfarande på natten.. Men denna morgon va den faktiskt torr =D

Inga kommentarer: