lördag 22 januari 2011

Märklig sjuka..


Idag är lilleman frisk som en nötkärna igen =) Ja jisses.. haha.. Glad att det är på det hållet!
Klockan är nu 11, o än så länge är mannen blöjfri. Körde morgonkissen på toan ;)
Tror dock blöjan åker på när vi ska iväg o handla.. Safe Card..
Han har vart totalt ointresserad av allt vad toalett o blöjfrihet heter innan.. Visst, han har skött en del behov där, men liksom inte det där riktiga "intresset". Så ja.. jag har försökt, men ändå inte legat på, för jag tror att det kan ha lite motsatt effekt, iallafall på mitt barn..
Har vart tacksam för all de gånger det går o de gånger han faktiskt säger till. Men nu verkar det som han funnit intresset, iallafall lite =) Någonstans måste man ju börja eller hur? Man kan inte bli blöjfri på en dag (eller det kanske man kan, vad vet jag, haha)
Som mamma är man ju stolt över varenda framsteg, hur små de än må vara..

Pappa Rickard va lite seg o dra upp o sängen idag. Han ska minsann få sovmorron imorrn, jag o lilleman drar in till Ritz o handlar lite frallor.
Nu ska jag dra en lite snabbuppfräschning (av både mig o hemmet), sen blir det affären..
Vår lilla familj kommer hit, ja minus pappa Micke då. Mammorna o barnen ska mysa med tacos =)

Nehe.. off we go!

1 kommentar:

Johanna sa...

Det tycker jag vi bestämmer. :D
Nästa år bor vi ihop på galan! <3