fredag 21 januari 2011

Boohh...

Ska vi bli sjuka igen?
Om jag får bestämma så säger jag nog nej tack.
Vart inne på Babyproffsen idag, men min man var av en annan åsikt va gällde vagn..
Dessutom så passade Noel inte direkt i syskonvagnen.. Not his size, om vi säger så.. Han gillade det inte alls.. Så, det blev en kombivagn, med supertuff ståbräda till stora killen =)
Vi gillade den jättemycket både jag o Rickard. O Noel är nöjd så länge han är tuff, haha..
Han fick ett par nya badbyxor med Bamse på också.. Färgen va skrikande orange/röd.. Jaja, han får välja själv, han kommer blir så tjusig! Ska nog in o köpa ett par blåa också, alltid bra med ett extra par.
Åkpåse väntar vi med lite.. Vill hitta den perfekta =)
Är helt söppig i huvudet o tung i ögonen. Noel tempade på 39.4 innan.. Konstigt nog är han inte direkt påverkad av det.. Inte som man förväntar sig med så hög feber iallafall..
Jag ska släpa mig själv in i duschen.. sen blir det nog sängen..
Rickard ska "bara" jobba imorrn, blir dock en lång dag, men är superglad att vi får ha honom hemma på söndag!
Nee.. godnatt på er!!!

Inga kommentarer: