lördag 22 januari 2011

God natt säger jag

Nu hänger jag in för denna dag.
Denna dagen har bara vart till belåtenhet. Härlig, mysig.. ja allt =)
Lisa o barnen kom hit vid lunchtid.. Åt tacos tillsammans o hade det allmänt gött.
Full fart på de stora som vanligt.
Rickard har vart en flitig myra, inte bara på jobbet utan hemma också. Rensat hela altanen o en stor del av garaget. Vi hejjade på inne från vardagsrummet ;)
Tyvärr får vi inte ha honom hemma imorrn, då det blev lite jobb till tydligen..
Sådär hux flux o bara superspontant blev denna kvällen spenderad i Valjeviken. Goda våfflor o soffhäng =) Jag o Maggan tog med oss Champ ut på en härlig långprommis i den krispiga luften.
Så ja.. som ni ser har både dagen o kvällen vart toppen =)
Nu är jag en slagen hjälte, som ska hänga in fortare än kvickt. Imorrn eftermiddag ska vi fira vår fina Liam. Ska bli så roligt o träffa lilla goa familjen!
Önskar alla en god natt (inklusive mig själv..haha)
Pöss

Inga kommentarer: