måndag 10 januari 2011

Liten sjuk...

Blev ingen dagmamma idag för lilleman, hostig o näsan är igenkorkad.. Baaahhh! De skulle ha inskolning idag, så jag ville va lite respektfull o hålla min snorbomb hemma. "Nyingen" behöver ju inte bli sjuk första dagen... Febern håller sig borta iallafall, o det är jag ju evigt tacksam för!
Slipper han febern så är han lika pigg som när han är frisk, så jag håller tummarna..
Blir en runda till Karlshamn sen, fika med lilla Maggan =)
Alltså.. jag börjar tro att min telefon har ett eget liv.. När jag skulle ringa till dagmamman så va det upptaget, så jag la på o la ifrån mig luren. När jag slänger ett öga på den så står det att jag ringer upp mamma (?!) Ehh.. samtal till Thailand kanske inte är det mest önskvärda i en januariekonomi..? Jaja.. klickade av snabbt som f*n..
Meeen, vem ringer upp några minuter senare? Klart trodde hon ju något hade hänt.. Va iallafall mysigt o få höra hennes röst. Hatar dessa 4 veckor utan henne! Mmm.. vet att man ska unna andra o va glad för deras skull, det kan jag.. i 2 veckor, men där går min gräns, haha!
Noel talade vänligt om för både mormor o morfar att han va hemma idag, så de kunde ta o komma nu ;P Sötenöte!
Lite halvjobbig natt.. en del hosta o en del kramp. Känns som någon försöker slita bort hela bäckenpartiet varje hostning.. En inte alltför angenäm känsla..
Har haft lite ont i min mage också.. tror jag ska ringa barnmorksan så hon får ta en kik o kläm på mig.. Brukar inte va direkt nojig, men detta förvsinner liksom inte...
Nepp, lite soffchill med snygge nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har nog ALDRIG varit med om någon som har klagar så här konstant i 7 månader.. Skaffa dig en ryggrad och fan se andras problem, smärta o.s.v så ska du nog se du springer om det är så! Tönt

Linda sa...

Jag vet i fan vem som är "Anonym" här, men ska du lämna en kommentar så kan du väl iallfall stå för vem du är? Om du nu inte gillar Hannas blogg och tycker att hon klagar, varför läser du den då?! Herregud, sorgliga människa som orkar störa sig på vad andra skriver i deras bloggar, SKÄRPNING! Och Hanna, jag älskar din blogg och att följa ert liv, så strunta i töntiga kommentarer från "Anonym". Puss!

Thine sa...

Suck för den idioten som kommenterat anonymt..Brinn i helvetet,skaffa dej ett liv. Skit i att läsa hennes blogg om du nu finner den på de viset..
Fuck off and die..Omoget ja vet..Men blir så förbannad när ja läser sån här skit..
/Thine