måndag 10 januari 2011

Hmm?

Jag vet inte heller vem anonym är - o tycker precis som du Linda, att om ska yttra sig kan man ju våga stå för vem man är iallafall. Undra vem det är som är tönt egentligen?
Jag har mått väldigt mycket sämre dessa 7 månderna än vad jag skriver här..
O sist jag tittade efter så är detta.. Just det - MIN blogg, MIN dagbok, MITT ställe att ventilera mig på!
Jag har typ världens bästa liv. En fantastisk man o den finaste sonen någonsin! Underbara vänner att omge med mig (alltså inte sånna rövhål som du) Jag älskar allt som har med mitt liv o göra.
O om du, eller vem som helst, väljer att läsa endast det negativa jag skriver, men ja.. gör då det. Känns som det kvittar.
Jag vet att jag skriver det som faller mig in. O jag väljer även att inte skriva väldigt mycket som faller mig in. Just för att jag inte är intresserad av o såra någon. Utan skriver mest här för att jag själv känner för det. Vet även att jag skriver mycket positiva saker också.
Sen är ju frågan... Vad fan vet DU om mitt liv??? Ne, just det - sjukt lite! För ingen som känner mig skulle någonsin skriva en sådan här sak. O jag vet inte riktigt varför du anser dig ha rätten till o yttra dig, men fine.. Jag har valt att ha "öppna kommenterar".
Dock skulle jag nog vilja påstå att det inte är jag som är tönten här.
En stor puss till Linda (som du puckot, kanske förstår är en fin vän)! Ja, o såhär fina vänner har jag. Jag tycker väldigt mycket om mina vänner. Dock skulle jag lätt kunna avstå sånna loosers som dig!
Tack o adjö!
Att du dessutom skriver så osammanhängade svenska så jag knappt fattar vad du menar kan vi kanske ignorera..eller? Nej, du verkar dum på mer än ett plan

Inga kommentarer: