söndag 9 januari 2011

Mage i uppror

Magen mår inte helt lajbans när man har kalas 2 dagar i rad.. Men men.. nu är det gjort, så jag lär få lida resten av kvällen, haha..
Fiifan, va vi har haft roligt idag, jag o mina grabbar! Detta var vår första visit på Holjebadet, men det är definitivt inte det sista! Till o börja med simmade jag, simmade bara 500 meter idag.. Har haft väldans ont de senaste dagarna.. Sen joinade jag killarna med bus o lek. Noel va supertoppad =D Jag fick pausa in mig en stund (okej, en ganska lång stund) i ångbastun - I love!
Sen fick pappa Rickard sitta en stund där inne, han är ju lite klenare än jag så det blev inte lika länge ;)
Däremot blev han totalförälskad i rutschkanorna.. så vi lät honom bli barn på nytt =)
Slog ihjäl rätt några timmar där, så det va en trött trio som satte sig i bilen.. En snabbis inom Maxi o sen hem, Noel somnade efter typ 3 sekunder i bilen, haha. Laga o äta middag o sen va det dags för kalajsande igen. Jörgen, Marianne o Sven-Arne kom hit för o gratta mig o fika tårta.
Tack så mycket!!!
Jag är löjligt trött, så jag hoppas att Rickard väljer en bra film ikväll =) Eller kanske jag ska hoppas på att den är dålig så jag har en ursäkt att somna ;)
Nehe.. nu ska jag bälga lite vatten o se om magen kan förlåta mig för mina utsvävningar.
Puss o hej!

Inga kommentarer: