lördag 29 januari 2011

O så va det lördag


Det töar ute till allas lycka. Ja.. kanske finns det någon som vill ha kvar detta, men jag räknar bort dig isåfall ;P

Hela familjen tog sovmorgon idag.. Lilleman sov längst =D
Jag har aktiverat båda mina killar, pappan behöver lite mer igångkickning än den lille, haha..
Men just nu tar de en paus i soffan o tittar lite på Pettson & Findus.
Vi har rivstartat med en smarrig frukost.. Smoothies på beställning av Noel.. Ja, jag är också barnsligt förtjust i denna dryck, så jag är inte sen o hänga på! Hittade en blandning med frysta bär som jag inte testat innan, o de va verkligen en hit! Lite banan o havredryck till det så - tadaaa!

Har köpt färska jordgubbar till mellis idag, fiifan va dyra de är, men det får det va värt en lördag som denna.
Mhhmm.. nej, nu ska jag fortsätta med lördagsstädet.

Puss

Inga kommentarer: