måndag 20 december 2010

Vita måndag

Har vart uppe x antal gånger inatt, inte direkt kunnat sova.. ingen aning om varför.. jaja, känner mig inte direkt överväldigande trött idag, så det är ju bra. Dock höll det på att töa (?) för fullt under en av mina rundor i huset då jag kikade ut.. Märks inget av det idag, haha..
Mina amaryllisar (valde vita i år) har slagit ut i full prakt här i köket - vackert! Kanske skulle masa sig o köpa en liten julgran idag? Blir bara en liten i år.. Som sagt så känner jag mig sådär motiverad o packa upp allt, när det lika snabbt ska ner igen.. Men jul måste man ju ha! =)
Tror mannen ville in till Kristianstad idag - då kan jag passa på o shoppa på Willys ;P Om jag inte förstått fel så handlade det om julklapp till mig.. hihi.. (ja, inte på Willys då..)
Känner mig rastlös idag, vill hitta på något.. Hmm..
Ska iallafall göra mig en kopp grönt te o tända ett juldoftande ljus, så kryper jag upp i soffan o startar mysdagen med min sötenöt =)
Lisa - du har så rätt =) Det va den minste mannne i mitt liv o hans mormor, haha.. Den är köpt på Leksakshuset!

Inga kommentarer: