måndag 20 december 2010

Men Hanna...

Klockan är snart 14 denna måndag. Jag o mitt lille hjärta har ärligt talat inte gjort ett dyft idag.
Samvetet säger att jag ska masa mig ut när det är så vackert väder.. vi må se..
Tänkte att vi ska dra en sväng till EKO, frågan är ju bara då.. ska vi vänta på pappan i hushållet?
Noel läser en bok just nu.. Med massa djurbilder i - helt plötsligt heter alla djur skruttar i "efternamn" katt-skruttar, gris-skruttar o.s.v
Ikväll ska vi börja packa o sortera lite här hemma.. Lika bra o börja direkt... Mannens mage är ju inte direkt stresstålig, medans jag knappt vet vad stress är, eller ja.. jag blir inte påverkad utav det iallafall.. Så bättre förr än senare i detta fall ;)
Nej.. nu är det nog dags att sätta lite snurr på denna dagen =)

Inga kommentarer: