söndag 19 december 2010

Går in i slutfas


Jaha, då va ännu en vecka snart förbi..
Dagen blev bättre trots en halvcrappy start =)

Har hunnit med o städa hela huset, tvätta upp all tvätt.. o ja.. sånt roligt som det känns som jag gör mest hela tiden, men ändå aldrig blir färdig, haha..
Efter jag o lilleman käkat lunch körde vi mot Bromölla. Hem till Hanna, Elvis o My. Där va även Sophie o hennes Junie - så roligt o träffa dem alla! Alla barnen sov när vi kom, men Noel han roade sig själv inne på lekrummet =) Kaffe o härligt snack med härliga tjejer, aldrig fel!
Sen ringde pappa Rickard.. då va det bara till o slänga in ljusen, ljusstaken (som Rickards mamma ääälskar), ungen o mig själv i bilen.. Plocka upp daddy o sen ta spåret till Valjeviken, där det inte alls blev kinamat, utan hemlagad mat.. vilket jag är glad för, då det va typ min favvomat =) Mums!!!

Nu så är det kväller o sängen kallar snart.. en kopp te o lite soffmys med gubben först lockar ganska mycket.
Imorrn blir det mera julgodisfixande här hemma - annars är dagen oskriven.

Sov gott!

Bjuder på en härlig bild på älsk o hans morfar när de utför en av sina favorithobbies ;)

Inga kommentarer: