måndag 6 december 2010

Välkommen vecka

Måndag igen.. en grå sådan.. ska strax sätta mig i soffan med min kopp te o boken jag läser för tillfället.. Lilleman tittar på Nalle Puh.
Min pepparkaksdeg kan jag slå ihjäl någon med, så att något gick allvarligt fel är ju ett givet fakta. Har aldrig hänt innan, så jag är lite förstummad, haha..
Vi gör ett nytt försök sen, men då måste vi till affären först, så vi skjuter på det lite ;P
Rickard ska jobba över hela långa veckan.. Kommer hem sent om kvällarna o får nog inte träffa sin lille prins särskilt mycket.. stackars! O på fredag ska han på julbord med jobbet =)
Hela denna veckan är än så länge ett o skrivet kapitel, vet ärligt talat inte när det hände sist.. Jag blir nästan stressad när almanackan inte är fullklottrad (weeirdooo..)
Känner mig allmänt trött o tankspridd, men annars är det mesta på topp. Känner att denna helgen gick alldeles för fort o längtar något enormt efter Rickards julledighet. Då blir det dagar fyllda av mys med familj o vänner.
Nehe.. nu kryper jag ner i soffan med min lille man =)
Adjö!

Inga kommentarer: