måndag 6 december 2010

Mitt liv..



.. och min livsglädje, ja, honom ser ni här =)
Vi har haft en härlig förmiddag ihop med en massa mys o bokläsning. Vi kröp upp i lillemans säng o bullade upp med massa kuddar o filtar..
Nu ska lunch intas för mammans del, sonen har redan ätit (o ramlat o slagit sig lite..)
Blir lax med grönsaker o spenat - mumma!

Om 3 timmar ska vi av på husvisning, sååå spännande!
Har lite olika förslag angående boende o lösningar.. liksom lite trådar som hänger löst här o var, vi ska bara bestämma vilken vi ska ta tag i =)
Vi har köpare på vårt hus - som kan flytta in precis när som.. Detta gick verkligen snabbt!

Idag har en hel del glada besked poppat upp, kom lägligt får jag lov o säga..
Nepp, mat va det ja!

KÄRLEK!


Förresten så struntar jag i o sätta en deg till, jag ringde till söta Frida på Ritz, så jag ska köra dit o hämta en sats sen.. hihi.. De är bäst!

Inga kommentarer: