söndag 5 december 2010

Lite uppdatering

Min hjärna gick på off för några timmar sen.
Vaknade tidigt imorse av att jag va vrålhungrig.. haha.. Stackars min man, för han fick minsann också gå upp, vadå..? det är ju skittrist o äta själv =)
En dusch o sen raka vägen för o hämta mitt lilla hjärtgryn, han ville sova kvar hos mormor o morfar igår.. hans mamma saknade ihjäl sig!
Handlade o sen tjoff.. hem.. Kom nästan precis som Hanna, som skulle hålla party här hemma.
Sjukt fina saker, man vill ha allt o lite till. Har redan bestämt vad jag ska handla nästa gång (nej.. jag är inte sjuk.. bara lite beroende..)
Pepparkaksdegen får vänta tills imorrn o bli bakad, idag har inte vart många minuter över.
Kvällen har spenderats framför en film, hela familjen mys =) Nu ska lille sova o mamma blir nog inte långrandig heller ;P
Japp, husvisning snart igen då.. spännande!
Josse o Hanna - En historia som får tas över några koppar kaffe...
Emme - Jag växte minst 30 cm. av dina fina ord! Kan inte beskriva hur mycket det värmde - TACK! =)

Inga kommentarer: