lördag 18 december 2010

Trötter

Skulle hunnit så mycket idag.. Ja, jag har väl hunnit ganska mycket, men trodde det skulle få plats mer..
Blev en ganska lång runda på stan med Noel, lilla mormis o moster Hoolena (ja, hennes nya namn, haha) Noel satt i pulkan o tjoade o tjimmade. Tills han fick en snöskuffa à la barnstorlek av sin mormor.. Så, ja.. nu kan alla som jobbar med snöskottning i Karlshamns Kommun säga upp sig, för min son skottar city på 5 röda ;)
Köpte grillad korv på torget.. Är verkligen enda gången jag gillar grillad korv, mycket mystiskt..
Har inhandlat present till Julia, som fyller 1 år nästa vecka =)
Har även kört en uppdatering i mammagarderoben.. Very nice!
Sen blev det till o fara till ICA för inhandling av diverse artiklar för julgodisfix. Väl färdiga där så ringde pappa R o va färdigjobbad, så då hämtade vi upp honom vid sjukhuset..
Sen har det vart julgodiskladd för hela slanten, ja.. inte fört pappa Rickards slant, för efter dusch o rena kläder så totaldäckade han på soffan =)
Hade velat hinna ner till Hanna för o hämta mina ljus o Maggans ljusstake, men hoppas att damen ska ha tid med mig imorrn =)
O nu... är jag fett nere för räkning.. blir en låång varm dusch o mjukiskläder på de.. Gosegos!
Sov gott!

1 kommentar:

Lisa sa...

Då skulle jag gissa på att det var honom vi såg utan för HM i fullt arbete, med en snöskyffel i högsta hugg å en mormor springande tätt efter?. :D
Var köpte ni snöskyfflen? Viggo vill ju med ha en. :D