lördag 18 december 2010

Här va det lördag

Sovmorgon deluxe - jag vaknade t.o.m innan lilleman, inte för att jag steg upp, men vaknade gjorde jag ;)
Frukosten är snart avklarad..
Igår, ja.. igår fick jag nog en av de bästa julklapparna någonsin! Tack, tack, tack Malin!!!
Den ska få en hedersplats (vart den ska va har jag redan bestämt..haha) En svart-vit canvastavla med en bild från vårt bröllop! =) Åhh, SÅ fin!
O sedärja.. nu är papprena påskrivna - nytt hus, ny location... Pirrar i magen =)
Har egentligen alldeles för mycket o skriva.. så jag låter typ bli..
Ska städa o "sköta undan" lite här hemma, sen drar vi på oss paltorna o drar till Karlshamn. Där ska det vandras lite på stan, kanske handlas en liten julklapp. Sen hem till Noels mormor för lite julgodismeck =)
Pappa Rickard jobbar idag.. får se när hans vackra anlete dyker upp på hemmaplan igen.
Puss o adjö!
Catharina - Otroligt värmande ord! Det är sånna som du som är guld värda! Tack o massa kramar!

1 kommentar:

Linda sa...

Grattis till huset vännen! =) Får se till att ses snart, får väl kanske bli efter jul och sådär, känns som om kalendern är rätt fullbokad runt jul =/...Puss