torsdag 2 december 2010

SHIT POMMES!

Jag o lilleman har lugna gatan här hemma.. Båda är ganska trötta.. Körde på simpel kvällsmat idag, typ välj själv.. haha.. Noel valde yoggi o macka o jag fil o macka =) Ohh.. värsta gourmetkrogslyxen :P
Jag ska strax hoppa (nej kräla..) in i duschen, sen ska vi båda svida om till myspyspyjamas..
Har fortfarande ingen aning om när pappan i familjen kommer hem, men en liten känsla säger mig att vi sover då..
För övrigt känns det inte som jag har gjort något vettigt alls idag, det innebär kanske att jag måste ta igen detta imorrn..? Eller inte.. Blev inte ens en promenad, foglossningen sa ifrån o denna gången lyssnade jag faktiskt.. Efter min superläskiga incident häromdagen lär jag nog lyssna lite bättre (LITE) i fortsättningen..
Hur gled jag nu in på detta spåret? Ingen aning..
Jo, iallafall.. pratade med mäklaren - intresset för vårt hus beskrevs i ett ord - HÖGAKTUELLT! My Lordi!!!! För nu blev jag inte alls mer stressas, haha.. De vill titta igen, typ omgående.. Ja, jisses, här brinner det i knutarna ;P
Vi ska titta på "vårt" hus en gång till imorgon, ser verkligen fram emot detta =)
Nee.. nu orkar jag nog inte sitta här mera...
Adjöken adjööö!
Emme - Va roligt att du kan läsa den igen! Eftersom jag kikar på din braiga blogg minst en gång om dagen! Kram

1 kommentar:

Emme sa...

Åh, vad du är snäll!
En privat baker... Det har jag alltid drömt om!
Tomten ser dig fröken Hofflander, tro mig...
Kram