fredag 3 december 2010

My Love





Vi hade en riktig myskväll igår jag o lilleman. Han somnade så gott i min famn efter en flaska välling.. Helt underbart!

Idag kommer också bli en bra dag.. känner det på mig =)
Om ca. 4 timmar ska vi titta på das house - lika spännande denna gången! O Lisa.. jag lovar.. om det blir en 3:e gång, då är du inräknad compadre ;)

Noel tycker att chokladkalendern o mer intressant än den med paket (?) Måste köpa de sista paketen till den också ja.. visste det va något, några dagar som saknas, haha..
Ska tvinga med min kära mor till EKO idag också.. lika svårt som o lura i ett barn godis ;P Vad hon inte vet är att jag ska sno med henne till Kstad för o hämta den nya dvd:n o 3D-brillorna också, mohahaha! Gillar inte o köra själv.. Så ikväll ska det hyras film för hela slanten!

Om man skulle göra lite nytta? Måste hämta ner soptunnan från vägen.. o hämta in ved. Vart är min Per-Robin när jag behöver honom? ;)

Oh ja.. denna syn mötte mig när jag kom in i tv-rummet igår.. Varför sitta i den mjuka goa soffan? Eller den härliga puffen? När man själv kan mecka sig en sådan här lyxig sittplats..? Haha..

Inga kommentarer: