torsdag 2 december 2010

Fel dag igen












Ibland är det precis som att min hjärna bara måste röra till det lite extra för mig (jo, för jag är ju inte tillräckligt förvirrad innan..) Sen igår har jag vart på fel dag, så idag är jag på fredag, fast ja.. så är ju inte fallet.. Får tänka om hela tiden, haha..
Igår kelade min son med en glödlampa, eller ja, han sa att de bara pratade (?), detta resulterade i en fin blåsa på kinden.. Ja, vad gör man? Haha..

Nu har jag precis ätit lite lunch.. tänkte att jag ska ut o gå en runda..
Först ska jag bära in lite ved, fixa disken o.. nej, minsann, tvätten tar jag ikväll!

Pappa Rickard ska jobba länge idag, han gissade på att det blir inpå natten.. Så idag/ikväll blir det bara jag o lille kärleken - gissa om vi ska mysa =)
Blir nog en tidig kväll då natten varit ganska mycket utan sömn, då en liten prick hade mardrömmar.. eller kanske bara va lite mammasugen ;) Killarna har sovit o jag har sovit.. ibland, haha.. stel som en pinne idag me.. Va gör man inte för de små liven?

Höres later (kanske)

1 kommentar:

Emme sa...

Tjoho!
Nu kan jag läsa din blogg igen.
Mysiga bilder!
Kram