fredag 3 december 2010

Mysterious ways..

Nu har jag peppat till mig lite igen..
Har vart förbannad o irriterad något så Gud in i hel....
Letar vidare.. Man undrar vad vissa människor har för krav? Tror DU att du är felfri - I can tell you, you are not!!! Lååångt ifrån...
Är trött, gubben min har hyrt film.. orkar jag va vaken? Ska försöka iallafall..
Min lille söte kom i slängde ut sin mamma från duschen.. Han ville minsann bada =) Goe goe, med ett inslag på ett par timmar av ren o skär trots idag.. Puhh.. annars bästisar som vanligt ;)
Nu ska jag slänga mig på sofflocket o försöka planera upp morgondagen.
Det första jag ska göra imorgon är pepparkaksdeg - den ska ju vila i minst 3 timmar innan man bakar loss..
Ska ha några timmars Hanna-Rickard tid imorgon, då mormor ville låna sin Noel o göra pulkabacken osäker =)
Nehe.. tomorrow

3 kommentarer:

Jossefinan sa...

jisses, inte läst på länge..vem är du så galen på?? låter inge kul alls..=(

Anonym sa...

Ja nu undrar man ju. Är de vänner eller familj? Hoppas de ordnar sig iaf :) //HJ

Emme sa...

Fattar inte att du klarar det Hanna. Gravid och sen en liten till utanför magen. Jag beundrar verkligen dig!