måndag 6 december 2010

Men helluuu..

Husvisning - done. Kärlek på ganska hög nivå får jag nog säga ;)
Ska man bli en skåning igen? Kanske.. just nu hoppas vi på det.
Jaha.. o nu längtar jag efter mina kuddar från www.zbh.se åhhh... nästa gång ska jag beställa filten som matchar till, vår säng kommer bli fett snygg! =) Längtar även efter att få duka snyggt med mina nya servettringar..
Vad bjuder denna kvällen på? Tror att jag ska masa mig ut en runda.. en liten en iallafall..
Tror jag ska unna mig en ansiktsmask sen när lille älsk har slocknat.. Känns som detta stackars anlete kan behöva en uppfräschning, haha..
Imorrn ska jag o lilleman baka pepparkakor. Någon som är sugen på o joina? Bara kom! =)
Kanske man skulle slänga ihop lite lussebullar också..
Lite soffmys med grabsen o Shrek nu..
Pöss

1 kommentar:

Unknown sa...

Åhh nu bler jag lite ledsen att jag ska jobba i morn, baka som är så kul :(

Klart ni ska bli skåningar