måndag 13 december 2010

Lucia



Ja.. fast det är Luciadagen så firas inget direkt här hemma. Min kära vän Melina o Josses fina mamma Åsa fyller år - så grattis till er!

Körde en testing till frukost idag.. Ändrade minsann mitt "grötrecept" lite. Förutom fiberhavre o linfrön slängde jag även ner lite solrosfrön (förslag från Rickards mamma).. Har inte bestämt mig vad jag tycker om det hela ännu bara, haha.. Gillar solrosfrön annars, men om de hör hemma i min gröt? Nja, det vet jag inte.. Blev mätt iallafall =)

Ska snart göra min andra kopp te för dagen o krypa ner lite i soffan med min fina son.
Ska inte lämna honom förrän 11 idag, så vi hinner mysa lite extra - det är ett måste då jag jobbar kvällen o kommer hem långt efter han har somnat.. Sista veckan hos dagmamman nu, sen tar jag hem honom för julledigt, ända fram tills 10:e januari (tror jag det va..)
Idag ska Noels farmor hämta honom från dagmamman då Rickard ska ta en kik till på det intressanta huset =)
När jag lämnat lilleman så blir det till o städa lite här hemma.. Tänkte att jag skulle försöka mig på o gå ut en liten minirunda.. Mini mini..
Jaja, jag printar väl några rader sen..

Inga kommentarer: