måndag 13 december 2010

Lagt upp dagen

Jaha, nu har jag ätit lunch o slösurfat - va sjukt hungrig!
Körde o lämnade lilleman o svängde nerom Bromölla för o lämna skötväska o lunchlåda till maken =) Magen vrålade hela vägen hem, haha.. Blev kyckling med wokade fullkornsnudlar-grönsaker. Slank nog ner några linfröknäcken också. Är verkligen ingen underdrift o säga att jag älskar mat! =D
Nu ska jag fixa "det dagliga", som idag innefattar tvätt, disk o ett varv med snabeldraken.
Mmm.. måste hämta in ved också.. puhh.. O bädda rent skulle jag göra också ja.. Oj, kanske bäst man sätter fart snart då.. haha
När det roliga (läs astråkiga) är avklarat ska jag sjunka ner i soffan med en kopp te. Har köpt mig ett nytt grönt te som ska bli spännande o smaka.. Citron/Fläder, vad tror ni om det?
Hoppas att det finns iallafall en halvtimme kvar innan avfärden ska ske till jobbet, så man kanske kan stänga gluggarna lite o vila =) Jobbar 15.45-22.30... Ska bli spännande!
Om vi inte hörs.. så får ni sova gott sen - har en känsla av att jag kommer göra det..

Inga kommentarer: