söndag 12 december 2010

Hungrig



Sitter här o magen kurrar.. Känns lite onödigt o äta något dock när jag typ ska lägga mig o 5 minuter..

Simmade 1000 meter i simhallen, varvade detta med fina slängkyssar från min son o man =)
Va verkligen hur skönt som helst, fick knappt ont utav det heller, så det var ju ett enormt plus!
Va kanske en smula jobbigt för hjärnan dock att vi lyckades tajma vår visit i simhallen med.. ja, just det - barnkalas! Va gaaanska livat, haha..
Vi fick köpa ett par badbyxor till Noel då jag inte hittade hans här hemma. Dessa va i tajtaste laget, men det fick bli dem eller ett par neonrosa med snäckor. Jaja, vi ger dessa julröda fina badbyxor till någon lyckligt lottad själ =) Något som behöver ett par?

Maten hemma hos svärmor med sambo var toppengod. Kycklingfilé i ugn, ris (som jag skippade) o sallad. Gottegott!
Behöver nog inte säga att Noel gick i däck ganska så omgående efter vällingen landat i magen..
O jag kör en vilding på att jag kommer somna ganska så direkt jag också..

Nehe, en kopp te i sängen nu..

Sov gott!

Inga kommentarer: