torsdag 21 oktober 2010

Snö?



De flesta andra ställen verkar har fått smaka på den första snön. Men icke lilla Norje.
Jag fick som först kika på den när jag kom hem till mamma =)
Har klippt min kära mor, bara lite på topparna, hon vill helst att jag klipper det längre.. haha
Sen for vi in till stan för o handla lite nytt till Noel, ja, sånna kläder man behöver nu när vintern kom på 3 sekunder.. Köpte både termoställ med jacka o byxa o en overall. Hejdå pengar!
Upptäcker när jag ska visa kläderna för Lisa att det saknas en knapp på jackan - stort suck.
Ja.. o jag tänker minsann byta den. För de astronomiska summor man betalar för vintekläder ska det vara totalt felfria!

Är fortfarande så förundrad över hur mycket min son kommit att älska dagis. Ni som läst bloggen tidigare (ja.. eller känner mig..haha) vet vilket "projket helvete" vi har haft med det..
Nu bara flyger han in på morgonen, t.o.m frågar här hemma: -Ska vi till dagis mamma?
Men självklart får mamma pussen o kramen innan han går in ;) Kan va så att han är lite mammig, eller nej..? Haha..

Pratat med Vik idag - fått 2 nätter nästa vecka (hoppas på flera). Ska bli så roligt! Trivs så bra i de grupperna som är där!

Nehe.. om man skulle göra lite nytta? (fy.. det t.o.m låter tråkigt..)
Pöss




Emelie o Mia - tack för era fina kommentarer! Det värmer verkligen

1 kommentar:

Unknown sa...

Klart han är mammagris, men att gå på dagis kan ju vara kul. Men tro inte han gått dit om han inte vetat att du hämtar honom ;)