torsdag 21 oktober 2010

Så skönt!

Har precis kommit hem nu. Min kära vän Josse har vart o rastat sin feta gravida compadre - tack för en härlig runda o en hel del snack =) Får göras om snart! Är verkligen härligt o komma ut o röra på sig, desto värre när man stannar, haha, då känner man av fogarna gaaaanska snabbt..
En clementin har redan hunnit ner i magen.. Ehh, hallå.. köpte jag inte typ 1, kanske t.o.m 1 1/2 kg clementiner igår?? Nej, det kan inte va sant... Mmm.. kanske ska tillägga att det ligger 3 stycken kvar i skålen. Ooops!
Har även fått ett jättefint skal till mobilen av Josse (Rickard blev avis, bara så du vet, haha..) Tack så mycket! Rickard fick även äran att sätta på det, då ja.. min tekniska förmåga = 0 ;)
Nehe, en dusch nu innan Criminal Minds.
Imorrn är jag o min lille älskling lediga tillsammans - vi ska ha det mys!
O nej Emma.. haha, han hade aldrig stannat om han inte visste att mamma kom tillbaka. Man blir alltid lika glad när man hämtar honom. Han kommer springades, man får världens puss o kram, o sen säger han: -Jag har saknat dig mamma!
Dessutom tror jag nog att vi alla är i behov av dina löjligt goda bullar - o detta är ganska omgående =)
God sömn önskas alla!

Inga kommentarer: