onsdag 27 oktober 2010

Mitt 13-timmars pass

Dagen igår (summering)
Min son tyckte det va morgon 02.32, så då steg han upp. Efter tappra försök till o få honom o somna om.. gav jag upp. Vid 06.40 körde vi mot dagis, vem somnar i bilen? Självklart lilla muntergöken =) Lämnade honom i halvkoma med lite gråt på dagis, men när han kröp upp i frökens famn blev det ganska lugnt.. 07.15, är på jobbet...
Ganska stressig dag på jobbet, började känna av foglossningen ordentligt efter bara några timmar. Pricken över i:et kom när jag skulle utföra social aktivering - o detta innebar promenad i 1 timme, i Sölvesborg, med ett styck tant i ett styck rullstol.. Ja, det var en smula påfrestande kan jag ju säga.. När jag väl satte mig ner sen, trodde jag aldrig att jag skulle komma upp igen. Fy fan! Meeen.. då var det bara till o hämta lille älsklingen på dagis o sen iväg o handla lite.
Lagade mat (men kommer knappt ihåg att jag gjorde det..) En liten stund efter maten bad jag om o få lägga mig ner i ta igen mig lite - vilket resulterade i en igentagning på 13 timmar!!! hahaha.. Jag somnade vid 18.30 o vaknade nyss, vid 7.30 - om jag va trött? Avgör själva.. ;P
Ricckard hade tydligen väckt mig vid lite i 21 o påminnt mig om Greys, mitt svar hade varit att det sket jag fullkomligt i.. Där kom ytterligare ett bevis på total utmattning o sinnesförvirring..
Nehe, nu kickar vi igång!

1 kommentar:

Maggan sa...

Va gullig han är som påminner dig om greys:)