måndag 25 oktober 2010

Psykotiska ankor

Trippen till Karlshamn va mys - bara jag o min lille älskling. Vi strosade runt o shoppade o pratade strunt =)
Sen körde vi ner till Bromölla, jag hade lovat att vi skulle mata ankorna. Vi brukar dock göra det här i Sölvesborg, men kände att.. ja, varför inte variera lite liksom?
Heaven vad jag ångrade mig när vi väl börjat mata dem. Jag har aldrig stött på mer sinnesjuka ankor. Jag trodde aldrig vi skulle komma därifrån, det va som en j*vla skräckfilm! Hoppade upp på oss o gjorde helt sjuka "oankliga" ljud. Flyttade sig inte när vi försökte gå - tillslut tänkte jag: skyll dig själv ankjävel, jag kvaddar dig! Det är du eller jag, o jag väljer mig! Bet Noel i fingrarna o va på väg upp i hans ansikte. Jag tänkte gå in i strid.. Men Noel, han va lugn som en filbunke.. Jag stog med ögonen uppspärrade av rädsla o panik o skrek: -De är äckliga Noel!!! haha.. jisses.. Jag gillar inte riktigt fåglar.. det kanske framgick av detta. Men.. fuck you Bromöllaäckelankor, ni får aldrig mer mat av oss! Vi drar till de fridfulla ducksen i Sbg!
Efter skräckisen åkte vi en runda till Elle o barnen, där blev det fika o en hel del lek..
Jaha.. o nu ska jag städa lite, sen blir det tv:n - gött.
Ska tydligen jobba imorrn också, mindre gött.. Heldag med.. Pheeew...
Godnatt!

Inga kommentarer: