onsdag 27 oktober 2010

Glasögon?

Är lite nyfiken på hur p-vakterna i Sbg arbetar, då jag fått ett p-bot idag, trots att jag lagt p-brickan precis där man ska o på rätt tid.. Kanske behöver personen i fråga glasögon, fast jag gissar mer på att en blindhet har uppstått... Tänker dock inte ens lägga en krona på o ringa o klaga då jag vet att man kommer absolut ingenstans med det ändå..
Har vart inne o köpt kläder idag (även hängt undan, det ska min man få äran o hämta imorrn..haha) Är helnöjd med mina köp, man kan ju faktiskt va ganska snygg fast man är gravid ;) Är inga typiska mammakläder, men passar en gravidmage lika bra för det. De mammakläder jag hittat har inte vart någon hit - jo leggingsen från H&M..
Va inne hos Nina o fick kaffe o lite härligt tjejsnack =)
När jag va på väg för o hämta lille snygg kom jag på en plan. Jag skulle kidnappa Rickard o dra med honom till IKEA! O jodå, jag fick honom t.o.m att sluta 1 timme tidigare (jag vet.. nu svimmade hälften av alla läsare..) Nu kan vi äntligen färda det sista så bilderna kan komma ut på Hemnet! Kommer bli lite halvudda o kunna gå in o se bilder på sitt eget hus..
Nu ska jag gå in o duscha, sen blir det sängen för min del.. Jag vet att klockan inte ens är 20.00, men jag har börjat ignorera klockan på kvällen ;P
Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hittade otippat nog riktigt nice blektsvarta sutpisjeans för preggos på hm för helt okej peng. lever i dem. tycker att utbudet är gräsligt på gravidkläder.

/Jennie