torsdag 28 oktober 2010

Febrig liten kille



Idag när jag hämtade snutt på dagis tyckte jag att han va lite rosig om kinderna o varmare än vanligt.. Men de sa att han precis hade vaknat o inne där de alla sover blir det klart varmt..
Kom hem, jodå, 38.5 - tyckte väl det va lite väl gnälligt o hängigt..
Sicken tur då att man han en sån bra pappa, som kommer hem med glass till en =) (det bästa av allt - det va Hello Kitty glass, haha) Noel gillar tjejer, o tjejer de gillar Kitty, klart att mannen också måste göra det ;)

Lunchen idag va myspys! Hann med lite ärenden innan, hämtade mina kläder från Marice o fyndade en supersnygg kofta till Rickard på MQ. Sen tog vi givetvis en liten shoppingrunda till på stan efter lunchen.. Malin hade ju inte fyndat än, men det gjorde hon då minsann o da!
Beställt julklapp till Noel inne på Liv - stora vita bokstäver (givetvis i lite shabby chic stil..) Han är ju en smula besatt av sitt namn, så vad kan bli bättre? Råkade även lägga undan 2 plädar när jag va där.. Ja.. hade ni klappat denna mjuka yta hade ni förstått mig.. Rickard förstår mig inte.. ännu.. men han ska, det har jag bestämt ;P

Imorrn blir det plock o pill här hemma på förmiddagen, tyckte att Noel nämnde något om o baka muffins, så det blir det nog.. Sen ska vi köra o hämta Noels mormor när hon slutar jobba.. vi ska åka upp till minneslunden o lägga lite smyckningar o sätta ljus..

Bjuder på bilder från gårdagen då ja vart lite dålig på o fota idag.. SKÄMMES!

Emelie - visst är det obehagligt när det blir så?? Ibland går jag o är helt fel på att i flera dagar, haha..

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha, ja, men man e ju som man e när man inte blev som man skulle ;)