fredag 29 oktober 2010

En kortis..








Egentligen finns det väl ingen anledning till o skriva då dagen vart rättså sedvanlig.. Men jag gör det ändå ;)
Rickard har vart hemma idag, då en febrig liten kille har vart uppe halva natten..
Dagen idag har vart helt feberfri (dock inte gnällfri..) Vi va en runda vid minneslunden o satte dit lite fint..
Sen fick vi lunch hemma hos Noels mormor o morfar.

Jag ska snart köra iväg o jobba natten.. Försökte vila innan, men det var lönlöst.
Imorrn kommer Noels farmor o hämtar honom för lite lek o bus så mamman får sova ;)
Pappa R ska jobba extra imorrn - blir en långdag för honom om jag förstod det rätt.
Då kan jag o snutt ta o baka de där muffinsarna som inte blev av idag.. =)

Tog lite bilder på runda magen idag, som jag givetvis bjuder på (ta mig som jag är, haha..)
Är nu i v.17 + 3 (tror jag...)

Puss o adjö

3 kommentarer:

Milena sa...

Du är verkligen jätte fin i magen, och det säger jag inte bara för att vara snäll, utan för att jag verkligen menar det! Det ska bli spännande att se vem som bor där i! :)

77 sa...

Fiiiiina magen...jag blir avundsjuk....skulle nog gärna oxå vilja ha en sån igen....du är såååå söt ....o jag håller med ...vill oxå se vem som bor där....

Jossefinan sa...

fin mage Hanna, fin du med klart..=)
och fínt ni gjorde vid minneslunden, lillan tjejen..!
håller med de andre som skrivit..ska bli kul o se vem som gömmer sig där inne..=)