torsdag 28 oktober 2010

Frusen idag

Vaknade av en liten ledsen o halvt panikslagen son idag.. Hörde honom gråta o frusta inne från rummet.. Va ganska snabbt inne då jag har vissa tvångssydnrom, haha.. Det visade sig att han hade snurrat in sig i täcket, såg precis ut som en liten vårrulle, bara lilla huvudet stack fram.. haha.
Det va en ganska härlig start på morgonen, för sen när mamma kom in o började fnissa, då kunde lilleman också skratta lite =)
Nu så ska vi snart åka till dagis, jag bör kanske fixa min frilla först, vilket lär ta en stund.. Varför lär man sig aldrig? Gå o lägga sig med fuktigt hår..? Det spelar ingen roll att det nästan är torrt, man ser ut som Brolle när man vaknar ändå.. Inget emot Brolle, men han är snyggare (mycket snyggare) i sin frilla än vad jag är!
När lille är lämnad ska jag hem o städa o fixa lite.. O ringa en hel del sånna där viktiga (otroligt tråkiga) samtal.. Sen blir det lunch med lilla Malin - idag ska vi göra some changes, vi ska äta på Rickards en trappa ner istället för på Blåregn ;)
Maggan - Ja, visst är han söt, de kan om det vill ;)
Jennie - önskar att jag haft sådan tur! Hittade iof ett par snygga slitna jeans, men känner liksom att 500:- för ett par mammabyxor (kalla mig snål, haha) är lite väl saftigt.. okej om det är kläder man kan fortsätta ha sen.. Men det är ju bara till o glömma =)

Inga kommentarer: