onsdag 13 oktober 2010

Cravings?


Jag? Nej väl.. Det är väl så att vissa saker måste man bara ha för o leva. Syre, vatten o ja... clementiner =)
Har vart o fyllt på mitt förråd idag, en gång på Netto o en gång på Coop, så det räcker.. tills fredag iallafall, haha..
Efter lämning av liten sötnos åkte jag till Lisa - där fick jag en kopp kaffe, sen stack vi o solade, så skönt! Fram tills jag skulle ur solariet.. FAAAAAAAAAN, va min enda tanke då typ hela bäckenområdet hade låst sig o smärtan tog över hela min kropp. Halkade omkring o kravlade som en fet gammal padda.. Tanken slog mig.. Ska jag skrika på Lisa, hmm.. då får hon sparka in dörren (bara där blev det ganska roligt), o synen som kommer till att möta henne kommer kanske göra henne blind. En vitval i turkosa Björn Borg trosor, sprattlande för hela livet.. Nej, jag ville bespara min stackars vän detta, så efter lite trixande så var jag ur fällan =)

Sen körde jag o magen upp till Böckmans o åt en sallad. Satt där i godan ro o läste min Mama tidning..
Efter matintag började mitt mission - Noel ska få nya möbler. De har samma möbler på MöbelNytt i Sölvesborg som Bromölla Möbelaffär, mitt mål - jämföra priser!
Blev ganska chockad av slutresultatet, vi kommer spara flera tusen på o handla i Sölvesborg!

Nu ska jag strax slänga ihop lite middag, blir lite tidigare middag idag då det är gympadag =)
Se om jag kan få någon fin bild på kidsen när de gympar..

Hej!

2 kommentarer:

Sandra sa...

När jag väntade min yngsta så var jag sugen på fräsha saker såsom citron, paprika och mandariner. Jag undrar vad det beror på?

Hanna Hofflander sa...

Ja.. jag är i konstant sug =)