onsdag 13 oktober 2010

Imorgon måste jag..

Verkligen ringa min barnmorska! Skulle gjort det samma dag som ultrat, men antar att jag hamnade i en smärre chock.. haha
Min man känner sin kvinna. Bevis: Han hade med sig en påse clementiner när han kom hem idag =)
Jag har iallafall förbrukat min "lördag" idag. Jag åt chokladpudding för en stund sen. Varför kan man fråga sig? Jo, jag ställer samma fråga, då jag faktiskt inte ens tycker om chokladpudding...
Men men..
Imorrn blir det fika med en kompis, med 2 bebisar i magen!
Sen blir det middag hemma hos mamma på eftermiddagen - gott =)
Pratade precis länge med min lilla Becca i luren - ska se om vi kan träffas till helgen! Hoppas hoppas!
Va egentligen något helt annat jag skulle skriva.. Men det har jag glömt. You know - graviditetsdemens ;P
puss o hej

Inga kommentarer: