onsdag 13 oktober 2010

Gomorron sunshines!

Nu bär det snart iväg mot dagis..
Sen får vi se vart dagen leder..
Ni kanske tycker det är konstigt att jag har min son på dagis fast jag inte jobbar just nu. Det är ju så att man får ha dem 15 h/veckan även om man är "hemma". Just nu är jag sjukskriven så jag får egentligen ha honnom full tid, men det vill jag inte..
Jag gör det för hans skull, fast det är lite pyl vid lämning så behöver ändå andra barn som kan stimulera honom. Han är van vid det. O jag är inte i ett sådant skick just nu att jag ens kommer i närheten av att kunna tillfredställa hans lekbehov. O han gillar det. Han kör mest på "mammasdåligasamvetestilen" haha..
Just nu verkar allt gå i rätt riktning, jag börjar må bättre.. Vågar nästan inte säga för mycket..
Så vem vet, snart kanske man kan få börja jobba igen =)
Nehe.. nu ska jag sluka mitt te, sen blir det off off and away!

2 kommentarer:

my sa...

jag har me tindra på dagis ...fast de bara e 15tim/v...hon tycker de e så roligt så vill inte ta bort de från henne =)

Hanna Hofflander sa...

Samma här! Vill inte ta hem Noel just för han tycker om det så mycket =)