fredag 6 augusti 2010

Vad hände?



Jaha, och inget bloggskrivande blev det igår.. Varför kan man undra? Jodå.. för att jag somnade med min lilla älskling på soffan.. Vi låg där o mös o kelade =)
Rickard bar väl in Noel i sin säng efter ett tag.. O jag fick ligga kvar o sova, så fin han är! Han tyckte jag behövde det =) Vid 23 kom han in o väckte mig, för att jag skulle förflytta mig, haha..
Borsta tänderna, kissa... o däcka igen!
Hade en trevlig lunch med Josse igår - va även inom en runda på Solhörnan o det är ju aldrig fel ;)
Sen hem o mecka mat. Rickard marinerade kycklinfiléer o jag gjorde potatissallad. En lyckad eftermiddag/kväll med våra fina! Noel o Maja lekte som vildar o lille Hugo han låg i puffen ute i köket med oss..
Efter deras hemfärd fick Noel ta sig ett långt bad. Mormor.. Vad hände ute i vinbärsbuskarna egentligen? Haha.. Mitt barn har en tendens att byta färg =) Han o mormor hade plockat en liten skål vinbär till mig också.. Vilket han var väldigt stolt över!
Jaha, o vad ska denna dagen bjuda på?
Ska försöka hålla mig vaken ikväll så ni får reda på det =)
Bjuder på bilder hemifrån Lisas i förrgår..

Puss

Inga kommentarer: