onsdag 4 augusti 2010

Shutter Island

Det är precis vad som slängs på här hemma om en liten stund..
Hoppas den är bra!
Superhärlig dag idag. Vart hemma hos Lisa, Micke, Maja (minMaja..) o lilla overkligt söta Hugo!
Noel o Maja såg vi knappt röken av. Kom bara precis o tog en snabbfika med oss, sen försvann de igen, leker o tjabbar bra ihop, haha..
De blev glada för presenterna, det värmde =) Som sagt, alltid lika trevligt hemma hos familjen på Blåbärsstigen! Tack för en fin dag!
Snabbhandlade på Maxi innan hemfärd.. Sen direkt på matlagningen då Noels mormor o morfar skulle komma på middag.. Lasagne blev det - mumsi! O en sjukt god italiensk efterrätt på det ;P
Noel är inne i en extremt mammig period (jo.. tro mig, han KUNDE bli mammigare, haha)
Jag kallar honom för tillfället min kärleksfästning =) mm.. på typ 16-17 kg... Mysigt, men kan ärligt talat också bli lite påfrestande ibland..
Nej.. nu äter min trötthet upp mig...
Filmefilm nu..
Tyvärr så har jag Hanna - alias demento - glömt kameran i Bromölla, men jag kan ju tala om att jag tagit fina bilder idag ;)
Puss o hej

Inga kommentarer: