lördag 7 augusti 2010

Igen..


..gick i däck igår igen. Är helt off..
Fram till lunch igår va vi pappalösa jag o lilleman då R va iväg o jobbade extra..
Vi hade det mysigt här hemma o mest bara va..
När pappa kom hem vankades det lunch o sen vilade jag minsann lite.. Jag säger ju det - TRÖTT!
Sen kom Elle, Johan, David o Julia.. Jag lät helt känslolös när stackars Elle ringde (nyvaken..) haha.. Vi hade det som vanligt mysigt, med massa skratt o prat.. Noel o David lekte så Noel va helt dyngsur av svett =) Vildarna! Tror minsann att de rastade sina pappor lite också ;)
Vi bestämde oss för o äta tillsammans, så de stora grabbarna körde upp till Rocken o hämtade mat - gott!
När ögonen nästan gick i kors på de små (fast man aldrig ska erkänna att man är trött) så körde lilla familjen hem.. Gissar på att det va en liten David som somnade som en prins i bilen..
Noel fick minsann ta sig ett bad innan, men det tog inte många sekunder sen innan han somnade gott..
Nu har jag precis intagit min heliga morgongröt.. O undrar lite vad vi ska hitta på idag..
Tror jag ska ringa min Becca, vi pratade om o ses denna helgen.. Mmm.. det gör jag!

Puss på er!

Inga kommentarer: