tisdag 3 augusti 2010

Härliga sus..


..sitter o lyssnar på ett av de ljud jag gillar mest - torktumlaren (I know.. jag är lite störd..)
Är obarmhärtigt trött..
Hela lilla familjen har vart ute i trädgården i stort sett hela dagen o härjat.
Maggan o Anders kom hit o hade lunch med sig från Ritz, det var en välbehövlig o mysig paus!
Vart inne på Ekonomigolv (ett av våra stammiställen, haha..) o handlat det sista till badrummet. Kikade även på lite andra småtrevliga saker där inne ;)
Sen körde vi ner till Barnen på Södergatan - älskar den affären! Handlade en present till lille Hugo som vi ska få träffa imorgon, givetvis även hans underbara familj! Handlade även en present till lilla Lilly som fyllt 2 =) Kanske, kanske så köpte jag en skitläcker mössa från RockeFella till Noel.. kanske..
Va inom XL-bygg också, men där vet jag inte riktigt vad som hände.. Kan ju va så att jag o Noel slumrade till lite i bilen..
Min käre man har spenderat kvällen inne i badrummet, fogat glasblocken - blir så fint så!
Måste ge honom en eloge för allt slit han gör här hemma - älskar dig vackra du!
Nej, nu slockar jag snart..

Puss o godnatt!

Inga kommentarer: