torsdag 15 juli 2010

Welcome to the jungle


Sitter här o surfar runt.. Ska jag förlänga hos Telenor, eller ska jag hoppa över till 3?? Inte det som är den största frågan dock.. Utan.. hallå???!!! Hjälp en helt puckad, sanslöst ointresserad o totalförvirrad kvinna o välja mobil! Lägg av liksom, det behöver absolut inte finnas detta utbud!
Så... nu va det färdiglipat om det =P Finns alltid någon smart vän som vill hjälpa mig.. (MALIN!!!! Hrmm..)
Har vart lite halvskumt väder idag.. Började kasscht.. Så vi lämnade badkläderna hemma när vi stack till Karlshamn.. Lunchade hos mamma, sen PANG! 2000 grader varmt o blixtrande solsken (blixtrande..?) Jaha, det är ju acceptabelt att en 2-åring badar näck.. Men hans mamma, ehh... låt oss säga.. Nej tack! =) Så där satt man.. Svettig som.. ett as..? Nee, sjukt svettig blir nog bra! Eller ja.. det kändes inte bra men.. Ahh, you get the point!
Över lag en mysig dag att lägga i lilla minnesboken à la semester..
Håller på med projekt garderob här hemma.. Rickard tycker det är lagom roligt med en fruga som är totalt sockerstinn på en ask fruxo (it´s like insanity!!)
Nu känns det som jag inte har något mer vettigt att skriva.. haha.. precis som det jag skrivit hittills vart vettigt.. Tjoo.. ja.. i min värld! Ingen tvingar ju er att läsa ;P O visst nej, ingen tvingar mig att skriva heller... Bye!

Puss


Inga kommentarer: