torsdag 15 juli 2010

Snart så..











.. Nu är det bara några dagar kvar, sen går Rickard också på semester - skönt! Men visst - alla som känner Rickard förstår ju att han måste jobba lite extra innan han går.. bara för att liksom..
Så han jobbar lördag o troligtvis söndag också =/
Jag fullnjuter av mitt livs första semester!
Igår blev så sent så jag orkade inte sätta mig här faktiskt..
Förmiddagen spenderade jag o plutte här hemma i väldigt easygoing tempo.. Sen kom lilla Malin hit. Lite kaffedrickande o lite snickesnack ute i solen =)
Blåa blixten dök upp här på infarten o hade minsann en väldigt badsugen moster med sig!
Tur att mamma Hanna hade fixat Musse poolen en stund innan, haha.. Fy fan rent ut sagt va de barnpoolerna blir äckliga!!! Fick skura den med såpa, o ångrade mig då djupt att jag köpte den största av alla!! =/ Saknade babypoolen en hel del där jag stod o svettades floder med en liten kökssvamp i näven.
Men visst, rent blev det. Okej.. jag glömde en halv tvestjärt till Helenas stora förtjusning (eller inte..)
När pappa R kom hem stod det duschning o fixning på schemat.. För att sedan bege oss mot Horsaryds marker. Grill, stim o stoj när alla familjerna samlas. Hur trevligt som helst - as usual =)
Körde ett intervallpass innan sängdags, så va jag nöjd med dagen..
O denna dagen.. ja, den får ni höra om sen ;)

Puss

Inga kommentarer: