fredag 16 juli 2010

Lite kasst..





.. att jag glömde ta med mig både kameran o mobilen idag.. Men bara första halvan av dagen =)
Min dag började i hälsans tecken, tog mig minsann en sväng på crosstrainern. Kan ju erkänna att jag svettades otroliga mängder, haha.. Därefter blev det lite frukost o sen dök mormor upp. Vi inväntade Malin o sen drog vi till Hällevik. Va faktiskt lite halvtaskigt väder när vi körde dit, men sen kom solen med all sin kraft! =) Vi hade det supergött!!!
Tog o fortsatte min "duktighet" o simmade 500 meter också (ville ta 1000, men någon stressade mig lite...haha)
Lille älskar verkligen att bada, han vill aldrig åka hem =)
När pappa R kom hem hoppade han in i duschen, sen tog vi en vagnpromenad upp till farfar o Nina. Där blev vi bjudna på supergod mat ute i trädgården.. Grillad kycklingfilé, mums fillibabba!
Satt o njöt o hade det allmänt trevligt..
På hemvägen däckade lilleman ganska snabbt så vi tog en extra lång runda hem. Så vi kan ju plussa på 1,5 timmes powerwalk idag också =) MY GOD, ibland kan man knappt tro det själv.. haha..
Nu ska jag in i duschen.. Väntar bara på att gubben ska träna färdigt..
Sov gott!

Puss

Inga kommentarer: