onsdag 14 juli 2010

Bara jag..



Sitter här i köket.. Vinden fläktar in lite skönt genom fönstret..
Just nu sitter han tyst i leker inne vid tv:n.. Annars är här highlife som vanligt =)
Han kom o ville tvätta sin nutte (ni vet den "lilla" filten han asar på..), det va äckelpäckel på den sa han.. Han stoppade in den själv.. O gjorde i stort sett allting annats själv också..
Men.. Vad har vi nu haft här hemma? Japp, hysterikum p.g.a filten som inte blev färdig så snabbt som han tyckte.. Haha
Borde väl egentligen sticka iväg o hitta på något.. Dagen utanför är helt underbar, men jag kan inte komma på vad..? Kan inte dra mig väck från stolen..
Går här fram o tillbaka, plockar o fixar. Men vill egentligen något annat..
Har vart lite mycket tankar i denna lilla skallen de senaste dagarna.. Kan inte delge er så mycket annat. Men det är lite småjobbigt om jag ska vara ärlig..
Kanske skulle dra mig ut mot havet. Låta lilleman rasta benen o bada sin lilla kropp, så kan mamma kanske rensa skallen lite.. Havsluft är bra för rensning av hjärnan.. O ljudet av vågorna läker hjärtat o själen.. Sitta på en klippa, med solen som värmer ansikte o kropp, bara blunda o höra bruset o klucket av vågorna som slår emot stenarna.. Finns det mycket som slår det?

Adiue

Gros bisous

Inga kommentarer: