lördag 17 juli 2010

Lite trött..


.. på o försöka förstå mig på folk (missförstå mig inte.. inte alla, utan bara en del)
Men, jag tror jag skiter i det nu.. Tar sjukt mycket energi av mig, energi som jag gärna lägger på annat. Så.. off, off and away los idiotos!
Regnat o åskat as hell har det gjort här sen mycket tidig morgon.. Känns härligt i luften nu! Himlen börjar spricka upp o man ser lite blåa skymtar både här o där..
Har precis ätit lite frukost o sitter nu o njuter av min stora kopp te.. Funderar lite vad den dagen ska erbjuda oss.. Ut o gå iallafall, kanske ska vänta till Rickard kommer hem, han tycker ju också att det är ganska skönt.
Igår hände en sak.. En vän som jag inte hört av på 1 1/2 år skickade ett sms till mig. Chockad o glad svarade jag snabbt =) Såå.. Det ska bli så roligt o träffa dig!
Sådärja.. nu sprang dagens första hurtbulle förbi =)
Imorgon går Rickard på semester - SKÖNT!!!
Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv lite ;P

Puss

1 kommentar:

nette sa...

ska bli kul att ses igen...känns som en puzzelbit har hittat tillbaka